Subject: Päring liiklussageduse analüüsimise kohta
From: "Kaspar Pello" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Triin Salumagi (Triin Salumägi) <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 13:36:24 +0200

Tere,

Soovin küsida liiklussageduse interaktiivse kaardi kohta – nimelt on meil 
kasutades tekkinud küsimus kuidas seal olevaid numbreid õigesti lugeda:

Alljärgnevalt on näitena Kuressaare ringtee liiklussageduse skeem, mis meis 
küsimusi tekitab:

Kui soovime arvestada ringteed kasutavate autode arvu, siis kas

1.	Seda näitavad numbrid 4112 (min) ja 6420 (max)
2.	Või peaksime liitma omavahel 6420 ja 4112 autot ehk ringteed kasutab 
10.532 autot?
3.	Või on üldse mingi kolmas loogika?

Lisaks soovin küsida

1.	Kas 5692 autot Virtsu maanteel on mõlema suuna peal kokku või ainult 
Kuressaare suunas ringile sisse?
2.	Kas Marientali teel olevad 4112 ja 4446 autot tähistavad eraldi suundasid 
või on mõlemad suunad kokku?

Oleme väga tänulikud kui oskaksite nendele küsimustele vastata või suunata 
meid edasi kust vastused saaksime.

Ette tänades ja rahulikku jõuluaega soovides,

Parimate tervitustega / Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Kaspar Pello

Kinnisvara projektijuht / Acquisition Project Manager

Tel.

+372 5305 6540

E-mail

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Lidl Eesti OÜ

A. H. Tammsaare tee 47
11316 Tallinn
 <http://www.lidl.ee/> www.lidl.ee

​Käesolev e-kiri ja selle manused on mõeldud ainult isikule, kellele need on 
adresseeritud, ja nende sisu on konfidentsiaalne. Kui Te ei ole isik, 
kellele e-kiri on adresseeritud, ja e-kiri on Teile saadetud ekslikult, 
palun teavitage sellest e-kirja saatjat telefoni või e-kirja teel ja 
kustutage e-kiri oma süsteemidest, ilma et seda levitaksite, säilitaksite 
sellest koopiaid või avaldaksite selle sisu kolmandatele isikutele. 
Igasugune e-kirja ja selle manuste sisu levitamine kolmandatele isikutele 
ilma Lidl Eesti OÜ kirjaliku nõusolekuta on rangelt keelatud.
​Lidl Eesti OÜ töötleb isikuandmeid ainult kooskõlas kehtivate 
õigusnormidega, sealhulgas isikuandmete kaitse üldmäärusega. Lisateavet 
isikuandmete töötlemise kohta leiate meie privaatsuspoliitikast 
<https://www.lidl.ee/et/info-klientidele/andmekaitse> siit.
This e-mail and its attachments are for the intended recipient only and 
their content is confidential. If you are not the intended recipient and 
have received the e-mail by mistake, please inform the sender by telephone 
or e-mail and delete the e-mail from your systems without distributing it, 
without storing copies and without disclosing its content to any third 
person. Any distribution of this e-mail's or its attachments’ content to 
third persons without Lidl Eesti OÜ’s written consent is strictly 
prohibited.
​Lidl Eesti OÜ processes personal data only in accordance with the 
applicable legal provisions, including the General Data Protection 
Regulation. Additional information on the processing of personal data is 
available in our Privacy Policy 
<https://www.lidl.ee/et/info-klientidele/andmekaitse> here.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.